Jó-e falni?

Ebben a blogban - főleg budapesti - vendéglátó egységekben szerzett tapasztalatokat osztok meg az érdeklődőkkel. Hol jókat, hol kevésbé jókat...

Friss topikok

Címkék

amerikai (1) belváros (23) bio (3) Cegléd (1) étterem (40) Gödöllő (1) Győr (2) hal (1) hambi (13) házi finomság (5) Hévíz (7) kávézó (7) Kecskemét (1) kerthelyiség (21) Keszthely (1) Kőbánya (8) olasz (14) pizza (14) süti (9) szendvics (14) teázó (1) thai (2) vega (2) Címkefelhő

Az én limonádém

2014.09.07. 22:00 Befaló

Sokszor véleményeztem már - így vagy úgy - az általam látogatott vendéglátóhelyeken kóstolt limonádékat, és most úgy gondoltam, megmutatom, nekem milyen az, amit otthon készítek.

Én nem a hagyományos hozzávalók felhasználásával készítem ezt a hűsítő nedűt - főként azért, hogy valóban hűsítsen..

Szóval nálam a fő alapanyagok a következők:

  • egy fél citrom leve, húsa
  • némi vegyes fagyasztott gyümölcs
  • fél liter bubis víz

Mivel fagyasztott gyümölcsöt használok, nincs gond a jégkockára sem, és mivel nem használok cukrot, oltja a szomjat is ez a jó kis ital.

Szólj hozzá!

Címkék: házi finomság

A bejegyzés trackback címe:

https://falnijo.blog.hu/api/trackback/id/tr826678957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása