Jó-e falni?

Ebben a blogban - főleg budapesti - vendéglátó egységekben szerzett tapasztalatokat osztok meg az érdeklődőkkel. Hol jókat, hol kevésbé jókat...

Friss topikok

Címkék

amerikai (1) belváros (23) bio (3) Cegléd (1) étterem (40) Gödöllő (1) Győr (2) hal (1) hambi (13) házi finomság (5) Hévíz (7) kávézó (7) Kecskemét (1) kerthelyiség (21) Keszthely (1) Kőbánya (8) olasz (14) pizza (14) süti (9) szendvics (14) teázó (1) thai (2) vega (2) Címkefelhő

2016. április - Snack to go

2016.04.20. 07:02 Befaló

A Snakc to go-t itt a blogon ajánlottátok egy kommentben, és mivel szeretem a mexikói kaját, idővel meg is néztem. Meg kell, hogy mondjam, azóta kisebb-nagyobb rendszerességgel meg is látogatom őket, mert nagyon finom élelmeket állítanak össze!

Mivel közel van a munkahelyhez, elvitelre szoktuk kérni a finomságokat, és "hazai" körülmények közt fogyasztjuk el a zsákmányt. Többféle élelmet lehet választani, viszont én "sajnos" leragadtam a quesadilla különböző verzióinál. A többiek szerint minden más is nagyon finom, de a quesadilla szerintem felülmúlhatatlan! (Az egyik munkatársam szerint nem igazi mexikói, de engem ez nem zavar, mert finom!)

Most is egy quesadilla volt a választás, mégpedig bacon-ös. Nyami!

02_ital2.jpg

Ezúttal egy epres lötyit választottam mellé, ami a szokásoshoz hasonlóan iszonyatosan édes volt, de legalább epres, tehát nagyon finom!

Várakozás közben figyelemmel tudtam kísérni egy pár lazacos wrap elkészülését is, így meg is örökítettem a folyamatot. Ha addig nem lettem volna éhes, ettől rögtön megjött volna az étvágyam!

Régebben ettem már bacon-öst, mexikót, Caprese quesadilla-t, de az abszolút kedvenc a Pármai sonkás változat. Mindig elhatározom, hogy valami újat fogok kipróbálni, de sokszor elcsábulok a pármai sonkástól (amihez friss ruccola és egy marék koktélparadicsom is jár). Tortillából 5 féle választható: bazsalikomos, spenótos, chillis, teljes kiőrlésű vagy sima. A csípősséget illetően is több választásunk van, a nem csípőstől kezdve különböző fokozatokon át jutunk el az extrém csípősig. Illetve azt is kiválaszthatjuk, hogy tejfölt, vagy salsa szószt (is) kérünk a cuccra. De ezeken kívül bármi kívánságunk van, aszerint készítik el az ebédünket.

Eddig minden nagyon finom volt, nem sajnálták egyik kajából sem a cuccot, én rajongó lettem.

Italok tekintetében itt is találunk mindenféle furcsaságot. Ezek közül szeretek válogatni, bár eddig mind iszonyatosan édes és nagyon durva ízű volt... De ez eddig nem tántorít el, bíztam benne, hogy a következő választás finom lesz - az utolsó alkalommal ez végre be is jött.

... és találtam még néhány fotót a régi falatozásokról. Ezek közt fellelhető mexikói-, illetve csirkés quesadilla, egy burrito, és a kedvenc pármai quesadilla is, van olyan, ami még a dobozban van, van, ami már tányéron.

A kiszolgálás jó, bár a rendszert még nem sikerült megfejtenem, sőt, mintha nem is lenne egyezményes folyamat. Ebédidőben hatalmas tömeg tud feltorlódni, és van, hogy a kasszánál kezdünk, ahol kifizetjük a kaját, és utána a pultnál leadjuk a rendelést. De van, hogy előbb leadjuk a rendelést, és utána fizetünk. Volt olyan is, hogy kifizettem a kasszánál, felírták, mit kérek, és azután kaptam meg. Mindhárom verzió szokott működni, nem tudom, melyik a leghatékonyabb. A hangulat családias, bár ha nem sikerül a déli dömping előtt odaérni, akkor olyan, mint amilyennek egy nagy olasz családi összejövetelt képzelek: zajos és kapkodós, de eddig még mindig rendben elkészült az ebédünk, és megkaptuk, amit kértünk.

Amit sajnálok, az az, hogy 17:00-kor bezár a hely, így egy munka utáni falatozásra sajnos nem alkalmas, és mivel hétvégén sincsenek nyitva, akkor sem tudjuk útba ejteni. Bár tény, hogy nem olcsó, de néha, mikor rászánja az ember a megfelelő összeget, megéri, mert tényleg minden nagyszerű!

--------------------------------------------------------------------------------

Cím: 1095 Budapest Soroksári út 42.

web

--------------------------------------------------------------------------------

2 komment

Címkék: szendvics

A bejegyzés trackback címe:

https://falnijo.blog.hu/api/trackback/id/tr888590164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Snack to go 2016.08.29. 09:26:45

kedves Blogger vendégünk,
köszönjük a bejegyzést!
Egy helyreigazítást azonban kérnénk még: a blogbejegyzésben szereplő, sorrendben 4. képen látható étel biztosan nem a mi művünk. Mi rostlapon készítjük a quesadillát, belül jó olvadósra sütjük a sajtot, kívül ropogósra a tortillát. Ez ránézésre (4.kép)is valami gyenge koppintás. Ha leszeded, megköszönjük!
Várunk máskor is szeretettel: Snack to go csapat snacktogo.hu

Befaló 2016.09.01. 19:44:34

@Snack to go: Kedves Snack to go csapat!
Köszi a kommentet, töröltem az említett képeket. Nem tudom, hol máshol szerezhettük, de így utólag visszanézve valóban teljesen máshogy néz ki, mint a Nálatok kapható quesadilla... További sok elégedett vendéget kívánok Nektek, csak így tovább!
süti beállítások módosítása