Jó-e falni?

Ebben a blogban - főleg budapesti - vendéglátó egységekben szerzett tapasztalatokat osztok meg az érdeklődőkkel. Hol jókat, hol kevésbé jókat...

Friss topikok

Címkék

amerikai (1) belváros (23) bio (3) Cegléd (1) étterem (40) Gödöllő (1) Győr (2) hal (1) hambi (13) házi finomság (5) Hévíz (7) kávézó (7) Kecskemét (1) kerthelyiség (21) Keszthely (1) Kőbánya (8) olasz (14) pizza (14) süti (9) szendvics (14) teázó (1) thai (2) vega (2) Címkefelhő

2014. április - Cserpes Tejivó (Corvin Köz)

2014.05.01. 16:28 Befaló

Néhány éve nyitott az első Cserpes Tejivó a Deák térnél. Ebben jártam már többször, és ajánlottam ismerőseimnek is, hiszen a választékban minden jóval telepakolt hatalmas szendvicsek, hideg és forró tejes italok szerepelnek, az árak nem vészesek, viszont minden nagyon finom és laktató - és elvileg egészséges is! Ezért kíváncsi lettem az egyik újabb Tejivóra is, és mivel a közelben volt dolgom, tettem egy próbát a Corvin negyedben lévőben is.

Munka után érkeztünk a Corvin közbe, de ekkor még nem mentünk be a Tejivóba. Úgy láttam, teljesen tele volt a hely, sőt, még kint is ültek a "kerthelyiségben", ami azért erősen idézőjeles, mert jobb híján ezt a funkciót a Corvin Mozi előtti tér tölti be. És azért fura, hogy odakint is ültek, mert még állva várakozni is elég hűvös volt, nemhogy székeken ücsörögni és enni-inni...

Elintéztük ügyes-bajos dolgainkat, és este 8 körül tértünk vissza a Tejivóba. Gondolom, a kitűnő elhelyezkedés is az oka annak, hogy a Tejivó ekkor még mindig eléggé tele volt, bár volt egy-két szabad asztal, így betértünk. A belvárosi étteremből szokásos hangulat fogadott: egy pult, amiben szendvicsek, rudik, joghurtok, saláták, sajtok és édességek voltak - a teljesség igénye nélkül. A pult mögött fiatal eladók, akik pörögve szolgálják ki a vevőket/vendégeket, a pult előtt pedig a kis négyszögletes tálcácskák, amik csinosak ugyan, csak én sose férek el rajtuk :-D

Én a sok kívánatos szendvics közül egy hatalmas mangalicás szendvicset választottam, mellé egy karamellás tejet, egy baguette szerű hajtogatott kiflikét (mintha a szendvics nem lenne elég, de úgy emlékeztem, ez a kifli nagyon finom), illetve elvitelre két epres joghurtot (ez elengedhetetlen, ha olyan helyen járok, ahol lehet epres Cserpes joghurtot kapni). A srác, aki kiszolgált megkérdezte, hogy hidegen vagy melegen kérem a karamellás tejet, amit egyébként sem mért szűkmarkúan, annyira teli volt a poharam, hogy alig birtajm egy asztalhoz egyensúlyozni vele :-) Ahogy korábban említettem, a tálca kicsit el van méretezve, mert a szendvicses tányérral, a kiflikés tányérral, a pohárral és a joghurtokkal annyira tele lett, hogy a szalvéta mellett már a pénztárcám sem nagyon fért el, viszont nem volt időm a pultnál pakolászni, mert már álltak is mögöttem. De sebaj, megoldottam, és érdemes volt, mert a szendvics isteni volt, jól is laktam vele, a karamellás tej szintén, a kiflikén pedig már csak nyámnyogtam, ha jól emlékszem, meg sem ettem - erre úgy emlékeztem, jobb volt..

 körözöttes bodzaszörpös.jpgA barátnőm két kisebb körözöttes szendvicset kért egy bodzaszörp kíséretében, és desszertnek egy rudit is választott, amit egyébként én is vittem haza kettőt a joghurtok mellé :-)

Összességében minden megfelelt a vártnak, a szendvicsektől teljesen jól laktunk, az italok is finomak voltak, egyedül a kiflike okozott némi csalódást, de ettől még legközelebb is a Cserpes Tejivók egyikét fogom választani, ha a közelükben akad dolgom.

A hangulat megfelel egy tipikus gyorsétteremnek, csak a választék és a termékek minősége, az ár/érték arány különbözteti meg a többitől. Ezeket a helyeket nem azért találták ki, hogy órákig ücsörögjünk bennük, hanem hogy gyorsan, megfizethető áron finomat és táplálót együnk. Bártan ajánlom mindenkinek, aki erre a célra keres egy helyet, és az immáron négy helyszín közelében jár!

--------------------------------------------------------------------------------

itt az étterem: 1085 Budapest, Corvin köz

web

--------------------------------------------------------------------------------

5 komment

Címkék: szendvics

A bejegyzés trackback címe:

https://falnijo.blog.hu/api/trackback/id/tr316102189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Etihad 2014.05.02. 09:43:46

Hat igen csak melegszendvicset ne akarjon senki enni arra tuti hogy minimum húsz percet várni kell. A karamellas tejnek mrg sztem az egyharmada víz. Ja es ebben az étteremben nagyon sajnalom az alkalmazottakat mert a főnök aki néha megjelenik akkora egy beképzelt fap@ina hogy borzasztó.

giga66 2014.05.02. 11:11:13

Nem Cserpes hanem
Cserepes :D

Amúgy én nagyon szeretem a helyet.

Nesebar 2014.05.02. 11:14:24

Az Alleeban lévő a legjobb.
És néha dolgozik ott egy szőke, eszméletlen fenekű csaj, nézzétek meg a popóját ha tehetitek, én kész vagyok tőle, ha ott járok.

Zoltán Furik 2014.05.02. 11:15:52

Cserpes az.Mivel én is forgalmazom ezeket a termékeket,állítom hogy valóban jó minőségűek.Nem olcsók,de jók.
A melegszendvicsnek meg el kell készülnie,méghozzá azon kezek által,melyek a többi munkát is végzik,így időbe telik.

KisPetiBaratja · http://ferfikarorak.com 2014.12.22. 21:16:03

Annyira nem jó ammenyire hypolják... csakkicsit nagyonmenő lett mostanság.
süti beállítások módosítása