Jó-e falni?

Ebben a blogban - főleg budapesti - vendéglátó egységekben szerzett tapasztalatokat osztok meg az érdeklődőkkel. Hol jókat, hol kevésbé jókat...

Friss topikok

Címkék

amerikai (1) belváros (23) bio (3) Cegléd (1) étterem (40) Gödöllő (1) Győr (2) hal (1) hambi (13) házi finomság (5) Hévíz (7) kávézó (7) Kecskemét (1) kerthelyiség (21) Keszthely (1) Kőbánya (8) olasz (14) pizza (14) süti (9) szendvics (14) teázó (1) thai (2) vega (2) Címkefelhő

2014. június - Kertem

2014.07.02. 21:35 Befaló

"Ma" a Kertemben ebédeltem néhány barátnőmmel. A Kertem az a hely, ami tényleg egy kert, és nem is kicsi. Le tudsz ülni benne padhoz, asztalhoz, napra, napernyő alá, érkezhetsz gyalog, keréken, kutyával, babakocsival, akárhogy.. A környezet is egy nagy zöld folt, hiszen a hely a Városligetben található.

Én gurulva érkeztem, rögtön az egyik pulthoz száguldottam, és nem néztek ki ezért :-)

Az egyik pultban kérheted az ételt, a másikban az italt. Vagyis ez így ebben a formában nem teljesen igaz, mert ahol a kaját adják, ott van többféle csapolt sör is.

Én ez esetben egy nagy limonádét kértem, ami fél liter, és miközben készítik, pontosan látod, mi kerül bele (ha jó irányból közelíted meg a pultot :-)). Nem figyeltem végig a folyamatot, mert a pult másik felén álltam meg, de ami biztosan kerül bele, az rengeteg préselt narancs, némi cukor és bubis víz. A limonádéval egy körben kikértem az ebédem, amit ha kiválasztasz és kifizetsz, kapsz egy cetlit, amiért cserébe megkapod a kaját, amikor készen van. Ennek köszönhetően frissen tolhatod be a fincsi burgert/sajtot/akármit. Ja, és az ételed elkészülését egy kutyajátéksípolás szerű hang jelzi (bár gondolom, nem "szerű, hanem az", így a legtávolabbi asztalnál is hallod, hogy elkészült az élelem.

Négyen négyfélét ettünk :-D Én egy régi ismerőst választottam, a grillezett gomolyát salátával, volt két különböző burger (balkánburger és csibeburger), illetve egy roston csirke. ételeket "szárazon" kapjuk, hagyma nélkül. De mielőtt megijednénk, a pulton van szabadon felhasználható karikázott hagyma (ami nagy bánatomra sima vörös, nem pedig lila), illetve mindenféle "száraztalanító": ketchup, mustár, majonéz, ilyenek. Itt találjuk még a műanyag evőeszközöket is, amiknek segítségével leehetjük a kaját a papírtányérról, amin kapjuk.

Annyit kell még tudni, hogy a roston csirke mellé ugyanazt a bucit kapjuk, amiben a burgerek vannak, így a csibeburger konkrétan ugyanaz, csak nem mellé adják a bucit, hanem a buciban érkezik a csirke. Minden nagyon finom volt, és éhesek sem maradtunk :-)

Összességében a hely nagyon kellemes, itt tényleg a szabadban vagyunk! Aki nem kertes házban, hanem lakásban lakik, annak kellemes felüdülés lehet ez a környezet - bár emlékeim szerint sajnos délutánra kikerülhetetlenek a dohányosok :-( A kiszolgálás szerintem teljesen attól függ, hogy milyen hangulatban kelnek a srácok, de mivel sok kapcsolat nincs velük, így igazából itt ez számít talán a legkevésbé.. Én szeretem ezt a helyet! Ja, és ha este járunk erre, van, hogy egy koncertbe botlunk :-)

--------------------------------------------------------------------------------

Cím: 1146 Budapest, Olaf Palme sétány 3.

web

--------------------------------------------------------------------------------

Szólj hozzá!

Címkék: hambi kerthelyiség

A bejegyzés trackback címe:

https://falnijo.blog.hu/api/trackback/id/tr426422597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása