Jó-e falni?

Ebben a blogban - főleg budapesti - vendéglátó egységekben szerzett tapasztalatokat osztok meg az érdeklődőkkel. Hol jókat, hol kevésbé jókat...

Friss topikok

Címkék

amerikai (1) belváros (23) bio (3) Cegléd (1) étterem (40) Gödöllő (1) Győr (2) hal (1) hambi (13) házi finomság (5) Hévíz (7) kávézó (7) Kecskemét (1) kerthelyiség (21) Keszthely (1) Kőbánya (8) olasz (14) pizza (14) süti (9) szendvics (14) teázó (1) thai (2) vega (2) Címkefelhő

2014. június - Csipesz Bár

2014.06.28. 22:25 Befaló

A Csipesz Bárba két barátnőmmel ültünk be hétköznap délután enni-inni-beszélgetni. Nem hallottam még a helyről, nem tudtam, mit várjak, de mivel az egyik barátnőm már volt itt, és ő javasolta, reméltem, most is kellemes élményben lesz részünk.

Mikor megérkeztünk, szinte üres volt a hely, de szépen lassan megtelt élettel az est folyamán.

Az itallap nem túl bonyolult, viszont eléggé informális, és ami nekem fontos, az az, hogy egyedi, a helyhez illő stílus. Ihatunk sört, bort, rövidet, limonádét, szinte mindent, ami szem-szájnak ingere.

Az italok közül, többfélét kóstoltunk. Volt egyszer egy forrócsoki, ami egy elég durva verzió volt, az az igazi szájösszeragasztó cucc, nem sajnálták belőle a csokit! Ezen kívül volt egy korsó Dreher, és a borok közül a Nyakas pince Aligvárom fantázianevű bora lett. Szóval a forrócsoki jó masszív, és finom volt, a sör finom, mint mindig, és a borra sem volt panasz :-)

A hely amúgy jól meg van csinálva, minden tele van a névadó csipesszel: az asztalok, a székek, a falak, az ét/itallap, tényleg minden. Szerintem hangulatos, bár az est elején túl nagynak tűnt a hely - mivel ugye még alig voltak vendégek.

Az étlap hasonlóan az itallaphoz csipeszmintás és elég lényegre törő, és megtalálható angol nyelven is. Nincs felesleges borító, a választékot laminált felület végi a lekajálástól. Nekem tetszik!

05_evőeszköz-só-bors2.JPG Miután megrendeltük az ételeket, megérkezett a megfelelő számú evőeszköz egy pohárba állítva, amit - bár igen egyszerű és higiénikus felszolgálási módnak tűnik - még nem sok helyen láttunk.

Az első étel egy Klasszik burger volt, amiből nekem első ránézésre hiányzott 5 kiló zöldség, de állítólag nem volt gond vele, finom volt!

Ezen kívül ettünk egy Sajtos Quesadilla-t, ami hihetetlenül finom volt! Bár nem volt benne hús, kellőképpen megtette vacsorára!

És mivel hárman voltunk, jöjjön még egy étel, ami a Cézár saláta lett. Ezzel sem volt gond, el is fogyott! :-)

Majd' elfelejtettem a mosdót. Ugyanis mivel bkv-val érkeztem, evés előtt elvonultam kezet mosni. A mosdó az emeleten van, a körítés elég vicces. Ritka, hogy valamit akarnak kezdeni a mosdóval, és sikerül is kicsit kidekorálni, de szerintem itt ezzel célt értek!

Nem mintha kifejezetten éhes maradtam volna, de úgy döntöttem, hogy azért megkóstolom a Nutellás-banános óriáspalacsintát is, és megérte. Aki itt jár, ezt feltétlenül kóstolja meg!

Az este folyamán nem volt gond a kiszolgálással, és az ételekkel se, összességében állíthatom, hogy ez egy jobb hely. Ami nekem nem tetszett, az az, hogy mivel meleg volt, nyitva voltak az ablakok - vagyis a kirakatnyi, tehát nagy ablakok. Ezzel még nem is lenne gond, de mikor elkezdett gyűlni a vendégsereg a helyre és a környékre, elég durván megnövekedett a nyitott ablak előtt dohányzók száma, ami olyanná tette a helyet, mintha a képembe fújnák a füstöt, miközben eszem-iszom. De ezt (a számomra hatalmas problémát) leszámítva tényleg minden rendben volt.

--------------------------------------------------------------------------------

Cím: 1075 Budapest, Király utca 41.

web

--------------------------------------------------------------------------------

Szólj hozzá!

Címkék: belváros szendvics hambi

A bejegyzés trackback címe:

https://falnijo.blog.hu/api/trackback/id/tr466405617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása