Jó-e falni?

Ebben a blogban - főleg budapesti - vendéglátó egységekben szerzett tapasztalatokat osztok meg az érdeklődőkkel. Hol jókat, hol kevésbé jókat...

Friss topikok

Címkék

amerikai (1) belváros (23) bio (3) Cegléd (1) étterem (40) Gödöllő (1) Győr (2) hal (1) hambi (13) házi finomság (5) Hévíz (7) kávézó (7) Kecskemét (1) kerthelyiség (21) Keszthely (1) Kőbánya (8) olasz (14) pizza (14) süti (9) szendvics (14) teázó (1) thai (2) vega (2) Címkefelhő

2014. május - Korzó Café

2014.06.11. 22:18 Befaló

Keszthelyen sétáltunk a kastély közelében, s mivel rég jártunk itt, gondoltuk, beülünk valahová egy kávéra. Így kerültünk a sétálóutcába a Korzó Café-ba.

A hely elég nagy ahhoz képest, ami kívülről látszik, és első ránézésre elég igényes is. Bementünk, a párom leült egy asztalhoz - hétköznap napközben voltunk még szezonon kívül (esős időben), így volt bőven asztalválaszték. Eközben én a pultot vettem célba, és némi talányossággal (bár nem ez volt a cél) kértem egy Latte-t és egy Capuccino-t. Azért nem tudtam pontosan, mit kérek, mert azt vettem észre (bár elég ritkán kávézom, szakértőnek pedig távolról sem mondanám magam), hogy ha valahol valamilyen kávét kérek, sokszor érdemesebb körülírni, mint kérni azt, amiről azt gondolom, hogy az általam kívánt kávét takarja.. Így azt adtam elő a kislánynak a pultban, hogy egy tejeskávészerű valamit, és egy habos kávét szeretnék. (tudom, néha hihetetlenül amatőr tudok lenni) Ebből lett a Latte és a Capuccino. Mikor ezután leültem, kiderült, hogy célszerű lett volna kevésbé céltudatosnak lenni, és átnézni az itallapot, mert elég széles kávéválaszték volt ízben és egyébként is - nem sértődtem volna meg, ha erre felhívják a figyelmem, de végül is mindegy.

Kijöttek a kért italok, kifejezetten igényesen felszolgálva: nem csak ledobták elénk a cuccot, hanem mind a Latte, mind pedig a Capuccino egy-egy kis tálcán érkezett egy-egy sütike és vizecske kíséretében - ahogy azt kell! :-)

Beszélgettünk kicsit, felmértük a terepet - no nem nagyon, csak az asztalnál ücsörögve, és arra jutottunk, hogy ez a hely Pesten egy frekventáltabb helyén is megállná a helyét! Ez főként azért esett jól, mert ugyan most volt néhány év kihagyásom Keszthely tekintetében, de régebben gyakran jártam itt, és azt tapasztaltam, hogy az utóbbi időben eléggé elhanyagolták a sétálóutcát - már ami a megfelelő színvonalú vendéglátóhelyeket illeti. Viszont ez a kávézó elég igényesen nézett ki, asztal volt bőven, és a dekoráció is nagyon tetszetős volt.

Miután elfogyasztottuk az - amúgy nem csak szépre, hanem finomra is sikerült - kávékat, gondoltam, a pozitív élmény megkoronázásaként veszek egy-egy sütit elvitelre, így este dőzsölünk egy picit. Nem tudom, hogy ez okozta-e a további bonyodalmakat, vagy elég lett volna az is, ha a kávékat szerettem volna kifizetni, de itt kezdődtek a nehézségek.. A lényeg, hogy kb. 10 percet vártam a pultnál, hogy hárman (akik közül az egyik az üzletvezetőnek tűnt) megpróbálják megerőszakolni a pénztárgépet.. Ez a művelet elég hosszúra sikeredett, és közben annyit sem mondtak, hogy elnézést kérnek, vagy kis technikai bonyodalom van, vagy valami.. A három vendéglátósból egynek sikerült néha kinézni rám a magas fagyipult mögül, a szemében láttam némi kétségbeesést, de azért némi plusz infóval tudtam volna mit kezdeni.. A nagy várakozásban amúgy kinéztem még egy-egy szelet sütit, de nem mertem bekavarni még ezzel is, mert akkor a nap hátralévő részét ott töltöttük volna :-D

Szóval a hely jónak tűnt, de nem mennék vissza, mert nagyon hiányoltam a tájékoztatást a probléma kapcsán, és nem szeretem, ha megváratnak, és utána pedig úgy csinálnak, mintha mi sem történt volna. A mosdó most kimaradt, de nem is érdekes..

Lehet, hogy még nagyon új (volt) a hely, mert se honlapot, se normális infókkal feltöltött FB oldalt sem találtam, se semmit... Fura az ilyen..

--------------------------------------------------------------------------------

itt az étterem: 8360 Keszthely, Kossuth Lajos utca 7-9.

web

--------------------------------------------------------------------------------

Szólj hozzá!

Címkék: süti kávézó Keszthely

A bejegyzés trackback címe:

https://falnijo.blog.hu/api/trackback/id/tr726220339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása