Jó-e falni?

Ebben a blogban - főleg budapesti - vendéglátó egységekben szerzett tapasztalatokat osztok meg az érdeklődőkkel. Hol jókat, hol kevésbé jókat...

Friss topikok

Címkék

amerikai (1) belváros (23) bio (3) Cegléd (1) étterem (40) Gödöllő (1) Győr (2) hal (1) hambi (13) házi finomság (5) Hévíz (7) kávézó (7) Kecskemét (1) kerthelyiség (21) Keszthely (1) Kőbánya (8) olasz (14) pizza (14) süti (9) szendvics (14) teázó (1) thai (2) vega (2) Címkefelhő

2016. április - Caffe Vero

2016.04.23. 07:42 Befaló

A Cafe Verro-ban eddig kétszer voltam. Ez egy olasz étterem a Duna pesti partján közel a Boráros térhez. Egyszer ettünk itt egy nagyon finomat, és gondoltam, felelevenítem a dolgot. Másodszorra nem volt annyira pozitív az élmény, de lehet, hogy később teszünk majd valamikor még egy próbát.

Mostani látogatásunk hétköznap, munkaidő után volt. Nem volt nagy tömeg, így egy hátsó asztalt választottunk, ahol kicsit magunk lehettünk. Lehet, hogy ennek volt köszönhető, hogy később alig sikerült elérni, hogy kiszolgáljanak, de elsőre jó ötletnek tűnt a választás.

01_sor.jpg

Egy-egy korsó sört kértünk, ezt viszonylag gyorsan meg is kaptuk. Aztán ételt a séf ajánlatai közül szerettünk volna választani (Medvehagymás sajtkrémlevest magvas pirított kenyérrel és Sajttal, dióval töltött tészta medvehagymás vajmártásban), de kiderült, hogy sajnos ezek elfogytak. Itt rontottam el, mert nem tudtam, hogy akkor mi mást egyek, és kértem néhány percet. Ebből az lett, hogy nekem kellett odamennem a pulthoz több, mint 15 perc várakozás után, hogy rendelnénk...

Két kicsi (24 cm-s) pizzát kértünk, egy négysajtost és egy hawaiit. Nem volt rossz, de annyira jó sem. A tészta nem ütötte meg azt a szintet, amit mi elvárunk, és az egész nem volt semmi extra... A négysajtos pizzán mindig várnék valamit, aminek markáns íze van (vagy egy kéksajtot, vagy valami finom füstöltet), de ez a pizza ízetlen volt. Amit még hiányoltam, hogy se ketchup, se paradicsomszósz nem érkezett a pizzákkal, de még egy kérdés se, hogy szeretnénk-e. Mire pedig magunk megfogalmaztuk ezt az igényt, a felszolgáló megint nem volt sehol.

Desszertet szintén a séf ajánlatai közül választottunk volna, de az sem volt. Mivel a korábbi látogatáskor ettem egy sajttortát, és emlékeim szerint nagyon finom volt, most is azt kértem a séf ajánlata helyett, ami egyébként rebarbarás krémes lett volna. Ezúttal sem volt vele probléma, az alján a tészta finom diós volt, rajta pedig a kicsit túrós állagú, vastag sajt rész. Mellé málnamártás volt, ami szintén jó volt.

A hely hangulata egyébként kellemes, és a kiszolgálók amúgy kedvesek, így azzal nem volt gondunk. A mosdó is igényes, ami kicsit fura, hogy a szokványos papír kéztörlők helyett itt két kis törölközőből választhatunk kéztörlés céljából. Illetve ami eléggé kényelmetlen, hogy a wc-ben nagyon kicsi a hely, nem nagyon lehet elférni. Egy ilyen helynél erre fordíthattak volna több figyelmet a kialakításkor. De wc papír és szappan volt rendesen, az is valami.

Korábbi látogatásunkkor én limonádét ittam, ennek elkészítésében elég rugalmasak voltak, mert nem kértem bele szirupot (igen, kb citromos vizet kértem), de hoztak mellé egy kis kübliben, hogy ha meggondolnám magam, tudjam ízesíteni. Volt, aki menüt evett (aminek része volt a Gundel palacsinta is), én akkor kóstoltam meg a fent már emlegetett sajttortát, illetve akkor gnocchit (Gnocchi kacsamell szeletekkel mustármártásban rukkolával) választottam az állandó étlapról, ami így utólag jóval jobb döntésnek bizonyult, mint a pizza. A gnocchi kifejezetten finom volt!

Összességében kicsit összetett véleményünk alakult ki a helyről, mert a kiszolgálás néha akadozott, de mikor jöttek, kedvesek voltak. A kaja ételtípustól függően vagy nagyon finom volt, vagy méltatlan egy ilyen kinézetű , elhelyezkedésű és árszínvonalú helyhez. Nem tudom, visszatérünk-e még, de ha igen, valószínűleg tésztát vagy egyéb ételt fogunk enni, de biztosan nem pizzát! De lehet, hogy nem próbálkozunk itt többet, mert ezekért az árakért ez elég kevés.

--------------------------------------------------------------------------------

Cím: 1095 Budapest Lechner Ödön fasor 2.

web

--------------------------------------------------------------------------------

Szólj hozzá!

Címkék: olasz étterem belváros kerthelyiség

A bejegyzés trackback címe:

https://falnijo.blog.hu/api/trackback/id/tr78644030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása