Jó-e falni?

Ebben a blogban - főleg budapesti - vendéglátó egységekben szerzett tapasztalatokat osztok meg az érdeklődőkkel. Hol jókat, hol kevésbé jókat...

Friss topikok

Címkék

amerikai (1) belváros (23) bio (3) Cegléd (1) étterem (40) Gödöllő (1) Győr (2) hal (1) hambi (13) házi finomság (5) Hévíz (7) kávézó (7) Kecskemét (1) kerthelyiség (21) Keszthely (1) Kőbánya (8) olasz (14) pizza (14) süti (9) szendvics (14) teázó (1) thai (2) vega (2) Címkefelhő

2014. június - Casa Piadina Olasz Lepényház

2014.06.26. 20:33 Befaló

Korábban többször jártunk már a Lepényházban, egyszer egy városi "túrázás" közben véletlenül találtuk. Aki nem járatos a környéken, annak érdemes lehet összekötni egy Pálvölgyi Barlangos látogatással, mi is így tettünk először. Azóta már egyszer visszatértünk gurulás közben, és most újra :-) Innen gondolhatjátok, hogy érdemes betérni - legalábbis szerintünk :-)

Én amúgy is szeretem az olaszos ételeket - és ez nem feltétlenül azt jelenti, hogy mindent, amiben paradicsom van -, a lepényezőben pedig elég sokféle piadinát és cassone-t találunk, mindet kérhetjük fitt verzióban (ami azt jelenti, hogy teljes kiőrlésű lisztből készül, és van bele szórva némi len-, és szezámmag. Minden ételtípushoz találunk némi magyarázatot, mivel - helyesen - nem feltételezik a vendéglátóink, hogy mindenki otthon van az olasz ételek világában, aki ide betéved.

Mivel ide is gurulva érkeztünk, és nem annyira könnyed az idejutás (elég nagy emelkedőn kell felszenvedni magunkat), elég szomjasan érkeztünk, és mivel csapolt sör nincs, kértünk egy üvegest, és két fröccsöt. Sörből egyféle van csak (Dreher 0,33-as üvegben), viszont borból többfélét választhatunk. A srác ebben segít, megmondja, éppen mivel tudnak szolgálni. Mivel a bort nem szeretem, viszont a fröccsöt itt szerettem meg az első itteni látogatásunkkor, én egy hűsítő elegyet választottam: 1 deci bor + 4 deci szóda, a párom kicsit ízesebben, 2 deci bor + 3 deci szódát kért, de nyilván összeöntik akárhogy, ahogy az ember kéri..

Az étlapon látjuk, hogy ahhoz képest, milyen pici a hely, a választék elég széles - de nem csak lepények vannak, ehetünk pizzát, tésztaételt, van leves, desszert, és kávé is.. Én különösen szeretem, ha egyedi az étlap, és az itteni teljesen testre szabott, nem egy tömegcucc..

A hely amúgy elég kellemes ahhoz képest, hogy elég forgalmas a Szépvölgyi út így hétköznap.. Ülhetünk belülre kb. 2 asztalhoz, de közkedveltebb a "kerthelyiség". Szintén idézőjeles, mert nem igazi kert, hanem az épület előtt lekerített rész, ami művirágokkal, és fali dekorációs eszközökkel van hangulatossá téve - szerintem elég sikeresen.

Enni két cassone-t kértünk fitt tésztából, és egy piadinát.

Az egyik Cassone Crudo Fitt névre hallgatott, ez igen finomra sikerült :-) Volt benne sajtkrém, pármai sonka, brie, mozzarella, paradicsom, és friss saláta.. Hmm...

... a másik Cassone Piccante szintén fitt tésztából: ez is elég jó választásnak bizonyult... Ebben volt sajtkrém, csípős olasz szalámi, mozzarella, paradicsom és friss saláta.

... a harmadik pedig egy Piadina Venezia. Ez bruschetta krémmel készült, volt még benne tonhal, fekete olívabogyó, szárított paradicsom, mozzarella és ruccola. Bár én a ruccolát nem szeretem, de nem is én ettem :-D és állítólag ez is remekül sikerült.

Én még szomjas maradtam, így ittam egy limonádét is - 3 decit. Teljesen elégedett voltam  vele, szénsavas volt, és találtam benne jó sok narancsot - darabokban :-)

09_elfogyott.JPGA lepények az utolsó morzsáig elfogytak, ha nem gurulva mentünk volna tovább, biztosan megkóstoltam volna valamelyik desszertet, de így mozgás előtt éppen elég volt :-)

Amit még érdemes megemlíteni, nem csak helyben juthatunk  hozzá a finomságokhoz, hanem neten is tudunk rendelni, de sajnos összesen csak 4 kerületben :-/

Összességében én nagyon szeretem az itteni lepényeket, a fröccsöt, a limonádé sem volt rossz, a kiszolgálás változó: ha nincsenek sokan, akkor teljesen jó, de mire végeztünk, tele lett a hely, és úgy láttuk, a srácnak ez kicsit sok lett - de igazából nagy baj ezzel sem volt. Most ugyan nem voltam mosdóban, de korábbi emlékeim azzal is minden rendben van.

--------------------------------------------------------------------------------

Cím: 1025 Budapest, Szépvölgyi út 60.

web

--------------------------------------------------------------------------------

Szólj hozzá!

Címkék: olasz pizza

A bejegyzés trackback címe:

https://falnijo.blog.hu/api/trackback/id/tr526300347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása