Jó-e falni?

Ebben a blogban - főleg budapesti - vendéglátó egységekben szerzett tapasztalatokat osztok meg az érdeklődőkkel. Hol jókat, hol kevésbé jókat...

Friss topikok

Címkék

amerikai (1) belváros (23) bio (3) Cegléd (1) étterem (40) Gödöllő (1) Győr (2) hal (1) hambi (13) házi finomság (5) Hévíz (7) kávézó (7) Kecskemét (1) kerthelyiség (21) Keszthely (1) Kőbánya (8) olasz (14) pizza (14) süti (9) szendvics (14) teázó (1) thai (2) vega (2) Címkefelhő

2014. augusztus - Veranda Terasz

2014.08.09. 21:39 Befaló

Többször gurultunk az utóbbi időben az Újszász út környékén, már mikor először láttuk a Verandát, akkor felkeltette az érdeklődésünket. Viszont mivel általában olyan helyre vadászunk, ahol ebédelni is lehet, csak jó néhány mellette való elgurulás után döntöttük el, hogy bemegyünk. A neten próbáltam utánanézni, hogy mi is lehet pontosan a hely profilja, de sajnos honlapot nem találtam, csak egy cikket, de abból a lényeg végül is kiderült.

Úgy döntöttünk,hogy egy kávét biztosan meg fogunk inni, és meglátjuk, mi van még..

Az épület, amiben a Veranda Delikát található elég újnak/felújítottnak tűnt, és elég csinos is, ...

...de ami bennünket elsőre megfogott, az az útról látható terasz rész. A Terasz berendezése egyszerű, mégis kényelmes és vidám. Az alapot egyszerű raklapok adják, amiket a kárpitozott szivacsok tesznek otthonossá. A narancssárga huzat miatt az utca túloldaláról is rögtön szemet szúr a hely. A szivacsokon nagy napernyők adta hűvösben pihenhetünk, az asztaloknak használt raklapok fehér üveglappal vannak lefedve, a teraszt két oldalról dekoratív paravánok fogják körbe, a másik kettőről pedig az épület sárga fala, illetve a kerítés határolja.

03_lista.jpgAz asztalokon látjuk az italválasztékot, így mikor letelepedtünk, volt időnk választani. "Kijövős" pincér nincs, amint eldöntöttük, mit szeretnénk, a delikát üzletben adhatjuk le a rendelést.

Az üzlet alapvetően három részre osztható. Mikor belépünk, szemben találjuk magunkat a pulttal, amiben házi tej, házi sajtok, sütik, a tetején szendvicsek találhatók, mögötte pedig kenyér, és egyéb pékáruk. Jobbra fordulva betekintést nyerünk a pékségbe, balra pedig egy néhány polcból álló boltocska van. Itt adtam le a rendelést a kinti lista alapján, körülnéztem, majd kifizettem, amit kértünk, és visszamentem a terasz részbe, mert azt mondták, amikor elkészülnek az italok, kihozzák a rendelést. Én a teraszról az üzletbe az úton keresztül mentem, de az épületen belül is közlekedhetünk, csak ez a rész a raklapok felől megközelítve kicsit raktár jellegűnek tűnt, így inkább a kerülőt választottam - láthatóan csak engem zavart a raktár jelleg, mert más simán arrafelé mászkált. Egyébként két latte-t és két limonádét kértünk. A limonádék kapcsán én kicsit tanácstalan voltam, így az eladó segített dönteni. Először egy epres-bazsalikomos verziót néztem ki, de mikor megkérdeztem, hogy mennyire édesek ezek a limonádék, azt a választ kaptam, hogy amit én választottam, az eléggé - a bazsalikomos szirup miatt.. Nem örültem ennek a válasznak, nem is az édesség miatt, hanem mert kiderült, hogy sziruposak a limonádék. Én a klasszikus, mindenféle adalékok nélkülit részesítem előnyben.

A hölgy egyébként nagyon kedves és segítőkész volt, mondta, hogy persze  nézzek körül nyugodtan, bármit kérdeztem, készségesen válaszolt.

Először a limonádékat kaptuk meg - egy gyömbéres, és egy uborkás lett végül. Pontosabban a két limonádéval egy tálcán érkezett egy latte is, de annyira tele sikerült rakni a poharat, hogy a fele kilötyögött, mire a lány az asztalhoz ért vele, így azt mondta, inkább visszaviszi, és hoz másikat. Mivel viszont csak egy volt a tálcán, jeleztem, hogy mi igazából abból is kettőt kértünk, mire mondta, hogy ja, igen, tudja, mindjárt hozza. Ki is hozta egy jó pár perc elteltével a két latte-t, de valami hiba csúszhatott a folyamatba, mert a kettő nem is hasonlított egymásra - mármint méretben. Ezek a poharak már egyáltalán nem voltak tele, így egyik sem folyt mellé felszolgálás közben, viszont az előző körben eláztak a zacskós cukrok, és azokat nem sikerült kicserélni, így 4 ázott cukrot kaptunk a kisebb és a még kisebb adag latte mellé... Ez elég furán vette ki magát.. Amúgy a limonádék és a latte-k is finomak voltak, és szimpatikus volt, hogy az uborkás (szirupból készült) limonádéba tettek uborkaszeleteket a citrom-, és lime darabkák közé.

A hely egyébként mindenféle kellékekkel fel van szerelve ahhoz, hogy egy kicsit hosszabb időt is eltölthessünk. Van homokozó (homokozójátékokkal), és pl. társasjátékok, hogy amíg a szülők kávéznak, a gyerekek is le legyenek kötve egy kis ideig, bár némiképp érthetetlen számomra, hogy ha már ennyire figyelnek arra, hogy gyermekbarát legyen a hely, miért van hamuzó az asztalon..

A hamuzón kívül még egy zavaró tényező volt, mégpedig az, hogy elég nagy volt az autóforgalom - pedig szombat délelőtt voltunk. Azt gondoltuk, hogy hétköznap sok az autó errefelé, ezért is céloztuk meg a hétvégét a hely meglátogatásával, de így is többen voltak annál, hogy a helyet élvezni tudjuk. Értem én, hogy ha olyan kerítés lenne, ami takarja a teraszt, akkor pl. mi sem vettük volna észre, és nem jöttünk volna be, de azért lennének ötleteim arra vonatkozóan, hogy észre lehessen  venni a helyet, és élvezhető is legyen környezet. Látszik, hogy sokat próbáltak tenni azért, hogy aki leül a raklapokra, jól érezze magát, de azért lenne még javítani való!

Mikor végeztünk, visszavittük a poharakat, és nagyon szimpatikus volt, hogy megkérdezték, milyen volt az uborkás limonádé - merthogy ugye a benti hölgy segített egy kevésbé édeset választani az epres-bazsalikomos helyett.

Összességében elég ellentmondásos élményeim lettek a Veranda Teraszon. A kiszolgálás nagyon kellemesen kezdődött, és a végével sem volt semmi baj, de a latte-k kihozatalának körülményei elég sok kívánnivalót hagynak maguk után. Az italok egyébként finomak voltak - bár a sokféle limonádét mind szirup segítségével állítják elő, ami nem a legszimpatikusabb. A környezet kellemes - lenne, ha nem lenne érzékelhető a nagy autóforgalom. Nem hiszem, hogy visszatérünk, de örülök, hogy megnéztük a helyet, mert nagyon kíváncsivá tett rögtön, mikor megláttuk!

--------------------------------------------------------------------------------

Cím: 1165 Budapest, Újszász út 43.

fb

--------------------------------------------------------------------------------

Szólj hozzá!

Címkék: süti kávézó szendvics kerthelyiség

A bejegyzés trackback címe:

https://falnijo.blog.hu/api/trackback/id/tr866568871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása