Jó-e falni?

Ebben a blogban - főleg budapesti - vendéglátó egységekben szerzett tapasztalatokat osztok meg az érdeklődőkkel. Hol jókat, hol kevésbé jókat...

Friss topikok

Címkék

amerikai (1) belváros (23) bio (3) Cegléd (1) étterem (40) Gödöllő (1) Győr (2) hal (1) hambi (13) házi finomság (5) Hévíz (7) kávézó (7) Kecskemét (1) kerthelyiség (21) Keszthely (1) Kőbánya (8) olasz (14) pizza (14) süti (9) szendvics (14) teázó (1) thai (2) vega (2) Címkefelhő

2014. május - Annabella Étterem (Hévíz) 5.rész

2014.06.09. 21:22 Befaló

Sajnos elég gyorsan elérkezett nyaralásunk utolsó napja. Ahogyan rend szerint itt kezdjük a nyaralást, itt is szoktunk elbúcsúzni a várostól.

Utolsó napon ebédre érkeztünk az Annabellába és két kipróbált fogást kértünk.

A férjem az általam tesztelt Marhapörkölt - dödölle párosítást választotta, én pedig ismét a Velő mellett döntöttem - a változatosság kedvéért dödöllével :-)

A velő mellé egy adag ubisalit is kértem, mivel ez is mindig finom, és szerintem kifejezetten megy a velős dödöllés cucchoz.

Az ital egy jól bevált korsó sör, és a hazautazás miatt egy alkoholmentes sör volt, amiből itt szintén Dréher van. Az utolsó ebéd mindig kicsit szomorúan (de elégedetten) telik, nem csak azért, mert vége a nyaralásnak, hanem mert valóban sehol máshol nem találkoztunk még ennyire kedves kiszolgálással és nagyszerű ételekkel (a kiülős rész hangulatáról ne is beszéljünk), és ez mindig hiányzik. Viszont elégedettséget is érzünk ilyenkor: ismét túl vagyunk egy nagyszerű nyaraláson, és azon kívül, hogy jókat fürdünk a hévízi tóban, esetleg átruccanunk Kehidára vagy Keszthelyre, az ételek is mindig kellemes emlékként jutnak az eszünkbe a nyaralásos fotókról.

Amire újabban rászoktunk, hogy hazaviszünk egy kis "Hévízízt" egy jó pizza képében. A választásunk ismét a Harmónia volt, amit egész hazáig szagolva a kocsiban újra megéheztünk, és kellemesen visszagondolva az elmúlt napokra behabzsoltunk vacsorára.

Hogy itt is legyen egy összegzés, az Annabellába mindenképpen visszatérünk még. A kérdés csak az, hogy idén, vagy csak jövő tavasszal - de ez abszolút nem az étteremtől függ, hanem attól, mikor jutunk el legközelebb Hévízre, hiszen az Annabella kapcsán egyáltalán nem kérdés, hogy jó-e falni! :-)

--------------------------------------------------------------------------------

itt az étterem: 8380 Hévíz, Tavirózsa utca 12.

web

Szólj hozzá!

Címkék: étterem Hévíz

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.