Jó-e falni?

Ebben a blogban - főleg budapesti - vendéglátó egységekben szerzett tapasztalatokat osztok meg az érdeklődőkkel. Hol jókat, hol kevésbé jókat...

Friss topikok

Címkék

amerikai (1) belváros (23) bio (3) Cegléd (1) étterem (40) Gödöllő (1) Győr (2) hal (1) hambi (13) házi finomság (5) Hévíz (7) kávézó (7) Kecskemét (1) kerthelyiség (21) Keszthely (1) Kőbánya (8) olasz (14) pizza (14) süti (9) szendvics (14) teázó (1) thai (2) vega (2) Címkefelhő

2014. május - Annabella Étterem (Hévíz) 3.rész

2014.06.07. 19:15 Befaló

A következő napon egy nagyobb fába vágtam a fejszémet, vagy hogy stílusosak legyünk, a villámat.

Ezúttal olyan ételt szerettem volna választani, amit itt még nem kóstoltam.

A választás nagyon jól sikerült. Az én ételem a Csülök parasztosan volt, hozzáillő elég kemény körettel: hagymás-szalonnás krumplival. Meg kell hogy mondjam, igazán nagyon finom volt, bár azt is be kell vallanom, hogy kifogott rajtam, nem nyomtam be mind.. Nagyon szeretem a csülköt, de általában könnyedebb ételeket eszem, így a vége felé éreztem, ha betermelem mind, abból gond lesz :-/ De ettől függetlenül valóban nagyon finom volt, nem csöpögött belőle a zsír, a bőr finom ropogósra sült, hmm..

A férjem választása a Fokhagymás pecsenye tócsiban elnevezésű finomság volt, természetesen ez is igazán remek volt.

A_salátabárból_2.JPG

Ehhez ismét a salátabárból válogattunk mindenféle finomságot - figyelve arra, hogy a gyilkos cseresznyepaprika kimaradjon :-D

Ezen az estén szintén visszatértünk vacsorára is, és mivel a tökéletes vacsora Hévízen nekünk mindig a pizzát jelenti, most is azt ettünk. A másik kedvencünket, az Al Capone-t választottuk - szintén ketten egyet. Nem csalódtunk, a pizzatészta ismét remek volt, a feltét is minőségi alapanyagokból készült, így ismét elégedetten távoztunk :-)

Folyt. köv.

--------------------------------------------------------------------------------

itt az étterem: 8380 Hévíz, Tavirózsa utca 12.

web

--------------------------------------------------------------------------------

Szólj hozzá!

Címkék: étterem Hévíz

A bejegyzés trackback címe:

https://falnijo.blog.hu/api/trackback/id/tr796281970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása